Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Φτηνή μου τραγουδιάρα ("trash" song)


Νόμιζα πως ξενύχτησα
σε μέρα χωρίς ρολόι
αντάλλαξα μια μαργαρίτα
με στυγερό κομπολόι

Αξιολύπητος άρχισα
να μετρώ το θλιβερό μοιρολόι
στο στίχο του πνίχτηκε
το σ'αγαπώ σε μια αλόη

Αγάπη μου, εσύ, παραπονιάρα
για άλλους η φτηνή μου τραγουδιάρα
τραγούδα, η φωνή σου με φουντώνει
κουνήσου, το κορμί σου αναστατώνει

Νόμιζα πως τα τραγούδια δεν σου πάνε
οι έρωτες χαλάλι σου, μετράνε
το πόσο ακατάλληλη μου είσαι
όταν η φωνή σου μ'εκδικείται

Νόμιζα πως είχα να κάνω με μια ζέβρα
και απ'την κίνηση μου σπάσανε τα νεύρα
τώρα πολύ αργά και τι μπορώ να κάνω
παρά την φωνή σου να ξεκάνω

Αγάπη μου, εσύ, παραπονιάρα
για άλλους η φτηνή μου τραγουδιάρα
τραγούδα, η φωνή σου με φουντώνει
κουνήσου, το κορμί σου αναστατώνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Must red-read

Ακαταδίωκτο δημοσίων υπαλλήλων και μελών Δικηγορικών Συλλόγων

  27/2023 ΑΠ (Α` ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣ) Αστικώς ανεύθυνο δημοσίων υπαλλήλων. Περιλαμβάνει και την ευθύνη αυτών από προσβολές της προσωπικότ...